Dit is mijn laatste post hier. Geen zorgen, beste lezer, ik stop niet met bloggen. Integendeel, ik ben van plan om nog productiever te worden. Maar niet meer hier.

Enkele maanden geleden bouwde ik mijn eigen website, waar ik een familienamensite onderbracht, een Atlas van de Nederlandse standaardtaal, recensies, een verhaal en nog veel meer taalspeelgoed. Die website groeide, en het stukje waarin ik mezelf als freelance vertaler en redacteur voorstel, geraakte geleidelijk aan ondergesneeuwd. Daarom heb ik de afgelopen week van 1 website er twee gemaakt. Eentje voor Webred (www.webred.be), waarin ik uitleg welke fantastische taaldiensten ik je kan leveren. En een tweede voor al mijn taalgedachten en taalverhalen: www.taalverhalen.be 

Mijn blog hoort thuis bij mijn andere taalverhalen. En twee blogs over hetzelfde onderwerp onderhouden, dat is alleen maar verwarrend. Daarom stop ik er hier mee, en ga ik verder op taalverhalen.be. Als je het hier leuk, tof, boeiend, interessant vond (of nog steeds vindt), dan nodig ik je van harte uit eens te komen snuffelen. Binnenkort zullen alle taaldenkerberichten daar ook te vinden zijn. Je zal je er zeker snel thuis voelen. En wil je op de hoogte blijven als ik weer eens een nieuw schrijfsel post? Schrijf je dan in op de gratis nieuwsbrief. Ik kruip met veel plezier een of twee keer per maand in je mailbox. Wil je me inschakelen als vertaler, redacteur, tekstcorrector, taalverhalenverteller? Spring dan eens binnen op www.webred.be

Tot gauw!

